מערכת לשיפור השירות

המרכיב המרכזי בכל עסק הוא השירות שבו. לא משנה כמה המוצרים או השירותים שלכם יהיו טובים ולא משנה עד כמה תשקיעו בעסק, אם השירות לא יהיה מושלם כשהלקוחות שלכם יצטרכו אותו, מהר מאוד הם יעזבו אתכם.

מערכת לשיפור השירות יכולה לשנות את פני העסק, לשנות את יחס העובדים ללקוחות ובעיקר, את יחס הלקוחות לעסק. ניהול לקוחות עם CRM יכול לכלול מערכת סליקה מול חברת אשראי ועוד פונקציות רבות אחרות אשר שיפור העסק הוא המטרה שלהן. הנה כמה פונקציות אשר מערכת לשיפור השירות כזו צריכה לכלול, מערכת שתותאם ספציפית לעסק ולצרכים שלו.
 

שירותי החברה:


הפונקציות השונות
מערכת לשיפור השירות צריכה לכלול אם כן מערכת סליקה מול חברת אשראי וצריכה גם לכלול אפשרות לחיוב לקוחות עם הוראת קבע. שיפור העסק ובכללו שיפור השירות מול הלקוחות צריך גם לאפשר קשר עם הלקוח בערוצים שונים – מייל, טלפון, ווטסאפ, מסנג'ר ואחרים. ניהול לקוחות עם CRM כולל הנפקה של כל המסמכים בצורה דיגיטלית, מה שיהיה נוח לעסק לשלוח ונוח ללקוח לקבל. מערכת לשיפור השירות תכלול גם מערך מידע על לקוחות העסק כך שניתן יהיה להתאים לו את הפתרונות הטובים ביותר עבורו, ועוד שלל פונקציות שונות שמותאמות לכל עסק ועסק בהתאם לגודל שלו ובהתאם לפעילות שלו ולצרכים שלו.

למה לבחור דווקא בחברת אורורה מנטל?
אם אתם צריכים מערכת לשיפור השירות שלכם ואתם מחפשים את מערכת ה- CRM הטובה ביותר עבורכם, אתם צריכים לפנות לחברת אורורה מנטל. חברת אורורה מנטל היא מובילת התחום בישראל והיא מספקת פתרונות לכל עסק שהוא בכל סדר גודל שהוא. החברה מתאימה תוכנה ייחודית לכל עסק ועסק בהתאם לצרכים שלו, ועושה זאת עם צוות עובדים מיומן ומסור שתמיד שמח לסייע. עם חברת אורורה מנטל העסק שלכם בידיים טובות והוא רק ילך וישתפר עם הזמן באמצעות המערכת שהחברה תפתח עבורכם. העבודה מתחילה עם הכרת התהליכים העסקיים בארגון והבנת הצרכים, ולאחר מכן עוברים לפיתוח עצמו שבסיומו כל העובדים הרלוונטיים יקבלו הדרכה על המערכת ועל שיטות העבודה עימה.
 
 

אורורה מנטל - פתרונות CRM בהתאמה אישית לעסקים גדולים ובינוניים  |  072-33-80-872  |  office@aurora-mantle.com

נשמח לעמוד לשירותכם! מלאו פרטיכם בטופס הבא:

אורורה מנטל - פתרונות CRM בהתאמה אישית לעסקים גדולים ובינוניים  |  072-33-80-872  |  office@aurora-mantle.com

נשמח לעמוד לשירותכם! מלאו פרטיכם בטופס הבא: